استان ها کانادا
استان ها کانادا
استان ها کانادا

اکسپرس انتری به عنوان یکی از ویزاهای پر طرفدار کشور کانادا می باشد، که برای مهاجرت نیروهای متخصص طراحی شده است به دو شیوه فدرال و ایالتی انجام می شود.

نکته بسیار مهم در اکسپرس انتری این است که متقاضیان در این شیوه می توانند با اقامت دائم کشور کانادا وارد خاک این کشور شوند.

با توجه به اینکه در کانادا دولت های ایالتی با توجه به شرایط بازار کار هر ایالت سیاست های مهاجرتی خاص خود را در پیش می گیرند، اکسپرس انتری ایالتی نیز یکی از ویزاهایی است که از طریق دولت های ایالتی به متقاضیان واجد شرایط ایالت ها اعطا می شود. طبیعتا هر ایالت با توجه به نیروهای مورد نیاز خود لیست مشاغل خاص خود را تنظیم نموده و با توجه به شرایط مهاجران در هر ایالت شرایطی را برای متقاضیان در نظر می گیرند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به برنامه اکسپرس انتری را در هر ایالت بررسی کنید:

  • اکسپرس انتری ساسکاچوان

  • سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری

  • اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا

  • اکسپرس انتری آلبرتا

اکسپرس انتری یک ساز و کار امتیاز محور است، به این معنی که متقاضیان با توجه به فاکتور هایی چون سن، سطح تحصیلات، سوابق کاری و دانش زبان های انگلیسی و فرانسوی خود امتیازاتی را کسب می نمایند و کسانی که امتیازات بیشتری در این شیوه کسب کنند موفق به دریافت دعوتنامه و ویزای اقامت دائم کانادا می شوند، در این بین داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمایان کانادایی و یا اسپانسری یک ایالت و داشتن اقوام درجه یک که دارای اقامت دائم و یا شهروندی کانادا باشند نیز امتیازاتی را به متقاضیان اعطا می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در این خصوص سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری را مطالعه فرمایید.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *