هتل های استرالیا

هنگام تصمیم‌گیری برای یک سفر چند روزۀ عالی به استرالیا، احتمالاً با تعداد زیادی گزینه اقامتی روبرو خواهید شد؛ اما چگونه بفهمید کدام هتل، یک تعطیلات ایدئال را برایتان فراهم می‌کند؟ اجازه دهید ما گزینه‌های موجود را برای شما، به «بهترین از بهترین‌ها» محدود کنیم. چون فرقی نمی‌کند به‌دنبال یک اقامتگاه بیابانی متمرکز بر طبیعت‌گردی باشید، یا اقامت در هتلی با مناظر سرسبز یا حتی مکانی نزدیک به مراکز خرید شهری را ترجیح دهید، در سرتاسر استرالیا در هر مکانی، حداقل یک هتل فوق‌العاده مناسب و شیک و راحت پیدا می‌شود. به‌غیر از هتل های 5 ستاره، هیچ کمبودی در اقامتگاه‌های لوکس، استراحتگاه‌های شهری، و خانه‌های ساحلی زیبا در استرالیا وجود ندارد؛ بنابراین با وجود این حجم زیاد از گزینه‌های فوق‌العاده، تصمیم‌گیری برای انتخاب محل اقامت در استرالیا می‌تواند سخت باشد. بااین‌حال ما اینجا هستیم تا شما را با بهترین هتل های استرالیا و لژهای آن بیشتر آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

هتل در استرالیا

PARK HYATT SYDNEY

وقتی صحبت از برترین هتل های استرالیا می‌شود، سخت است نام PARK HYATT SYDNEY را در اول لیست نیاوریم. در PARK HYATT سیدنی، هتلی مسکونی که در بندرگاهی در منطقۀ تاریخی راکس سیدنی واقع شده است، می‌توانید از خواب بیدار شوید و از منظرۀ فراموش‌نشدنی بندر سیدنی، همراه با «بادبان‌های» خیره‌کنندۀ خانۀ اپرای سیدنی، لذت ببرید. PARK HYATT به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استرالیا دارای بزرگترین سوئیت مهمان در شهر و یک استخر روی پشت بام است. درست در مقابل لابی این هتل، می‌توانید در اسکلۀ خصوصی PARK HYATT سوار تاکسی آبی شوید و مانند یک ستارۀ راک به یکی از رستوران‌های نفیس بندر سفر کنید.

 

استرالیا هتل

CAPELLA LODGE

Capella Lodge واقع در انتهای جنوبی جزیره لرد هاو که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است، از منحصربه‌فردترین استراحتگاه‌ها و هتل های توریستی استرالیا در ایام تعطیلات است که فقط عدۀ کمی از افراد خوش‌شانس می‌توانند از آن بازدید کنند؛ زیرا بیش از 400 گردشگر به‌طور همزمان اجازۀ ورود به لرد هاو را ندارند. در این استراحتگاه، از اتاقتان به تالاب‌های آرام و کوه‌های جنگلی و استخر بزرگ کلبه دسترسی دارید، و شامتان از بهترین مواد غذایی موجود در استرالیا تحت نظر سرآشپزان خبره تهیه خواهد شد.

HYATT HOTEL CANBERRA

هتل Hyatt Canberra یک هتل بزرگ از هنر دکو و معماری استعماری استرالیا است که توسط باغ‌های آراسته در قلب پایتخت این کشور احاطه شده است.HYATT یکی از بهترین هتل های استرالیا است که با معماری قدیمی آن می‌توانید در زمان سفر کنید و به عقب برگردید! هتل HYATT کانبرا که در دهه 1920 به‌عنوان اقامتگاهی برای سیاستمداران ساخته شد، سه دقیقه با ماشین تا مقر دولت فدرال در مجلس پارلمان استرالیا فاصله دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید در The Tea Lounge، از یک بعدازظهر دنج و دلپذیر در کنار آتش در فضای باز لذت ببرید و در یک شب گرم تابستانی در The Garden بهترین نوشیدنی‌های دنیا را نوش‌جان کنید.

THE RITZ-CARLTON MELBOURNE

Ritz-Carlton Melbourne که بر فراز برج‌های اطراف ملبورن اوج می‌گیرد، طبقات بالایی یک آسمان خراش را اشغال کرده و بدین‌ترتیب به بلندترین هتل استرالیا تبدیل شده است. برای ورود به این هتل رویایی، باید با یک آسانسور سریع‌السیر به لابیِ آسمانیِ طبقه 80 بروید تا بتوانید در هنگام ورود، مناظر پانورامایی شهر را تماشا کنید. می‌توانید در یکی از اتاق‌های استاندارد هتل با هزینۀ سخاوتمندانه‌ای اقامت کنید یا در یک سوئیت به‌سبک پنت‌هاوس که دارای حمام لوکس با وان بزرگ و فضای ناهارخوری و نشیمن وسیعی است، بمانید.

SAFFIRE FREYCINET

یکی از نمادین‌ترین اقامتگاه‌های لوکس استرالیا، Saffire Freycinet خارج از پارک ملی تماشایی Freycinet، در شمال شرقی هوبارت قرار دارد. ظاهر این اقامتگاه از بیرون، با طراحی ارگانیک و پنجره‌های سرتاسری در رستوران پالت خیره‌کننده است. چیزی که اقامت در اینجا را به سطح بالاتری می‌برد، تجربیاتی است که در آن ارائه می‌شود. مانند لذت‌بردن از صدف‌های تازه تهیه‌شده از خلیج در مزرعه صدف دریایی Freycinet، ملاقات با شیاطین تاسمانی و شناخت فرهنگ قدیمی استرالیا از طریق یک راهنمای بومی.

THE LOUISE

زمانی که در The Louise اقامت می‌کنید، از حس لاکچری؛ ولی آرام، و همچنین دسترسی بی‌نظیر به یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مناطق تهیۀ نوشیدنی در استرالیا لذت خواهید برد. این اقامتگاه در میان تاکستان‌ها در قلب دره باروسا، در فاصلۀ یک ساعت رانندگی یا یک پرواز کوتاه با هلیکوپتر از آدلاید قرار دارد. هر یک از سوئیت‌های جادار The Louise به‌سبک ویلاهای مدیترانه‌ای دارای شومینۀ روباز و دوش بارانی در فضای باز هستند و از حیاط خصوصی آن‌ها می‌توان به ردیف‌هایی از درختان انگور کاشته‌شده با انگور شیراز نگاه کرد. بله درست خواندید! در اینجا انگور شیراز پرورش داده می‌شود.

SOUTHERN OCEAN LODGE

لژ اقیانوس جنوبی، در سرزمین عجایب حیات وحش جزیره کانگورو، درهای خود را در اواخر سال 2023 به روی توریست‌ها باز کرده است. این لژ با ظاهر جدید و بازسازی و طراحی مجدد توسط مالکان و معمار اصلی آن، با نگاهی سبز به محیط زیست بازطراحی شده است. اینجا 25 سوئیت مهمان دارد که بر مناظر وسیع اقیانوس و ساحل مشرف هستند و یک Ocean Pavilion به‌سبک اقامتگاه مالک، دور از ساختمان‌های دیگر قرار دارد.

COMO THE TREASURY

Como The Treasury که سه ساختمان بزرگ دولتی سابق قرن نوزدهمی را اشغال کرده است، خلوتگاهی کاریزماتیک در مرکز پرث است. طراحی داخلی ساده و فوق‌العاده لوکس این هتل اثر کری هیل فقید (متولد پرث)، معمار اقامتگاه‌های متعدد Aman است. در اینجا هر اتاقی را که رزرو کردید، حتماً از یک ماساژ خاص درComo Shambhala Urban Escape لذت ببرید و در هنگام شام، بر سر یک میز در رستوران فوق‌العادۀ Wildflower بر روی پشت‌بام بنشینید.

EL QUESTRO HOMESTEAD

شاید باورتان نشود که حتی Bush luxury معروف هم خیلی بهتر از El Questro Homestead نیست! یکی از بهترین هتل های استرالیا یک اقامتگاه 10 سوئیتی روی صخره، در منطقۀ وسیع کیمبرلی است کهEL QUESTRO HOMESTEAD نام دارد. این خانه، در یکی از وحشی‌ترین مناطق بیابانی، از بالای یک صخره پرتقالی سوخته بر فراز رودخانه آرام چمبرلین می‌نگرد. پس‌از تماشای مناظر، به تورهای فرهنگی و تماشای پرندگان بپیوندید، در رودخانه چمبرلین بگردید و از استفاده انحصاری از چشمه‌های حرارتی جادویی Zebedee لذت ببرید. با رزرو اتاق در این اقامتگاه، همۀ این تجربه‌ها و موارد دیگر، در مدت اقامت شما گنجانده خواهند شد.

LONGITUDE 131°

دیدن سنگ نمادین اولورو و گنبدهای غول پیکر کاتا توتا، در مرکز سرخ استرالیا، در فهرست سفر بسیاری از مسافران و توریست‌ها است. در طول جغرافیایی 131 درجه (که نام این هتل است)، می‌توانید رنگ‌های معروف Uluru را هنگام غروب خورشید از سالن استراحت در فضای باز غرفه‌تان (یا از روی تخت راحت و نرمتان!) تماشا کنید. این اقامتگاه پایگاهی عالی برای غوطه‌ورشدن در این مکان باستانی و همچنین سفر به مرکز هنری ارنابلا در سرزمین‌های Anangu Pitjantjatjara Yankunytjatjara است که آثار هنرمندان آن در سراسر اقامتگاه نمایش داده می‌شوند. اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، حتما با کارشناسان پرشین میگرنت تماس بگیرید.

Pretty Beach House

به‌عنوان یکی از معروف ترین هتل های استرالیا، Pretty Beach House بر روی دماغه‌ای در پارک ملی Bouddi، مشرف به خلیجی خلوت قرار گرفته است و با یک پیاده‌روی کوتاه به‌سمت ساحلی قرمزرنگ، می‌توان در خلوت از زیبایی‌های طبیعی بسیاری در این ساحل لذت برد. باورش سخت است که این خلوتگاه صمیمی تنها 90 دقیقه با خودرو از مرکز شهر سیدنی فاصله دارد. موقعیت مکانی آن دیدنی و تاریخی است و نقش‌های صخره‌ایِ 2 هزار سالۀ بومیان، در طبیعت اطراف آن قابل رویت هستند.

در این اقامتگاه چهار غرفه مهمان وجود دارد که هرکدام با شومینه‌های چوب‌سوز، وان‌های بزرگ، و عرشه‌های آفتابگیر مشرف به خلیج بروکن تجهیز شده‌اند (سه تای آن‌ها استخرهای شنای خصوصی خود را دارند). یک غذاخوری در این اقامتگاه گنجانده شده است، که غذاهای آن به‌طور غیرقابل باوری استثنایی هستند؛ زیرا در اینجا سرآشپز مشهوری به نام دین جونز، غذاهای دریایی تازه صیدشده و محصولات محلی را می‌گیرد و آن‌ها را به غذاهای مدرن استرالیایی تبدیل می‌کند، که می‌توانید هر زمان که بخواهید در اتاق ناهار خوری شیک ساحلی یا در کنار استخر، از خوردن این غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

The Jackalope Hotel

با بودوارهای الهام‌گرفته از ماری آنتوانت، سالن‌های نور نئون، و هنرهای التقاطی مثل مجسمه شغال به‌ارتفاع 23 فوت، و موجود اسطوره‌ای همنام هتل، Jackalope به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استرالیا در میان توریست‌ها شناخته می‌شود. جکالوپ به‌طور اتفاقی بهشتی مخفی برای خوش‌خوراک‌ها است. به‌طوری که ملبورنیایی‌ها با یک ساعت رانندگی به جنوب سفر می‌کنند تا غذاهای ترکیبی اختراعی استرالیایی-آسیایی را در Doot Doot Doot، رستوران معروف این هتل امتحان کنند. در منوی غذایی این هتل، چوک محلی دودی‌شده با چای (چوک به زبان عامیانه استرالیایی به‌جای واژۀ مرغ استفاده می‌شود) و تارت شکلاتی با تخم‌مرغ که روی آن بستنی میسو ریخته شده است پیدا می‌کنید.

Lizard Island

تنها استراحتگاه در جزیره Lizard، استراحتگاهی به نام خود جزیره است که حدود یک ساعت با پرواز چارتر از Cairns در شمال کوئینزلند فاصله دارد. تنها با 40 اتاق و سواحل خصوصی، میهمانان از بهشت بکر خود در اینجا مطمئن هستند. اقامتگاه‌ها، شامل ویلاهای شیک و مجزا از یکدیگر می‌شوند. آن‌ها از یک ویلای دو خوابه روی صخره، با استخر 26 فوتی و چشم‌اندازهای بی‌پایان دریای مرجان، تا اتاق‌هایی با نمای باغ با تراس‌های خصوصی و مسیرهایی که مستقیماً به ساحل خلیج Anchor منتهی می‌شوند، تشکیل شده‌اند.

مهمانان همچنین برای کاوش در باغ‌های غول‌پیکر صدف و ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های رنگارنگ در آب‌های اطراف، قایق‌های موتوری، تخته‌های پارویی ایستاده، کایاک‌های دریایی با دید واضح، و تجهیزات غواصی دریافت می‌کنند. افراد ماجراجو حتی می‌توانند غواصی خصوصی در اعماق دریا را در مکان‌هایی که منحصراً توسط تیم دریایی و غواصی جزیره Lizard قابل دسترسی هستند ترتیب دهند و یک روز کامل از کاوش در Great Barrier Reef لذت ببرند.

 The Calile Hotel

از بهترین هتل های ۵ ستاره استرالیا می‌توان به The Calile Hotel اشاره کرد. بریزبن، سومین شهر بزرگ استرالیا، از روزگاری که نام مستعار کنایه‌آمیز “Brisvegas” (به‌دلیل سرسختی و عدم درخشش آن) را به خود اختصاص داده بود، مسیری طولانی را طی کرده است. در سال‌های اخیر، این شهر نیمه‌گرمسیری، مملو از درختان جاکاراندا و سازه‌های چوبی، پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است که یکی از آن‌ها قطعاً ساخت هتل بزرگ شهر می‌باشد. این هتل 175 اتاقه که متل‌های دهۀ 1960 میامی و استرالیا را تداعی می‌کند، تقریباً بلافاصله پس‌از گشایشش دلیلی برای بازدید توریست‌ها، از شهر بریزبن شد.

W Sydney, NSW

ساختمان منحنی متمایز W در حال حاضر خود را به‌عنوان یکی از چشم‌نوازترین نقاط دیدنی سیدنی تثبیت کرده است و اکنون W Sydney بالاخره پس‌از مدت‌ها انتظار، پذیرای اولین مهمانان خود است. برای تماشای مناظر خیره‌کننده از استخر 30 متری این مکان می‌توانید در بار هتل بنشینید، در حالی که رستوران Btwn به‌عنوان یک دسربار در اواخر شب خدمت‌رسانی می‌کند. در همین حال، اصیل‌بودن هتل با آثار هنری جسورانه در سراسر آن مشهود است.

Sal Salis

صخره‌های حاشیه‌ای نینگالو که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند، نشانه‌ای از ساحل مرجانی هستند، و یک سفر جاده‌ای حماسی به شمال از پرت به اگزموث در امتداد 700 مایل سواحل ماسه‌ای سفید با آب نیلگون را آغاز می‌کنند. درست فراتر از اینجا، شروع پارک دریایی نینگالو است که ساکنان آن کوسه‌های نهنگی (مارس تا ژوئیه)، پرتوهای مانتا (در تمام طول سال) و نهنگ‌های گوژپشت (ژوئیه تا سپتامبر) هستند.

میهمانان سال سالیس می‌توانند سافاری ساحلی خود را همراه با راهنماهایی که هدایت کایاک‌سواری در دریا، دیدن حیات‌وحش و پرندگان، پیاده‌روی در تنگه، و (با هزینه اضافی) دیدن شنای کوسه نهنگ‌ها را بر عهده دارند، آغاز کنند. پس‌از آن همه ماجراجویی، مهمانان در هر یک از 16 چادر مجلل در میان تپه‌های شنی پارک ملی کیپ رینج مستقر می‌شوند و می‌توانند از عرشه یا بانوج خود به خط ساحلی نزدیک نگاه کنند. چادرها دارای حمام‌های دوستدار محیط‌زیست با شامپوی ارگانیک و صابون گیاهی بومی و آب آشامیدنی هستند. این اقامتگاه به‌عنوان یک مرکز اجتماعی بزرگ برای توریست‌ها عمل می‌کند، جایی که مسافران می‌توانند داستان‌های خود را در حین لذت‌بردن از غروب آفتاب برای هم تعریف کنند.

Holiday Inn & Suites Geelong, Vic

بالاخره اولین هتل بزرگ شهر Geelong در تقریباً 20 سال اخیر افتتاح شد که قرار است به‌عنوان یکی از بهترین هتل های استرالیا ، به یک «تغییردهندۀ بازی» واقعی تبدیل شود! هتل Holiday Inn and Suites Geelong با 180 اتاق و سوئیت، بزرگ‌ترین هتل در این منطقه از کشور استرالیا است که دارای ویژگی‌های برجسته از جمله استخر سرپوشیده آب‌گرم 20 متری، چشم‌اندازهای کنار آب و رستوران با آشپزخانه روباز Maestro به رهبری سرآشپز و مجریAdrian Richardson است.

سخن پایانی

انتخاب بهترین هتل های استرالیا واقعاً کار سختی است؛ زیرا در سرتاسر این کشور، انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌های منحصربه‌فردی وجود دارند که شاید نام برخی از آن‌ها هرگز به گوش شما نخورده باشند. استرالیا کشوری با فرهنگِ شهریِ غنی، زیبایی‌های طبیعی و تنوع جانوری فوق‌العاده بالا است که هر انسانی باید آرزوی بازدید از آن را داشته باشد.

 

منابع:

https://www.escape.com.au/destinations/australia/best-new-australian-hotels/image-gallery/dbb01e0c1b3c6ce6337bbba35fccebd0

https://www.afar.com/hotels/best-hotels-lodges-australia

https://www.australia.com/en/things-to-do/luxury/best-luxury-hotels-australia.html

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *