کشور استرالیا با داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و آب‌وهوای خوب در کنار امکانات پیشرفته‌اش، هدف بسیاری از مهاجران جهان است و امروزه مهاجرت به استرالیا میان ایرانیان نیز بسیار محبوب شده است. اگر شما هم جزو این افراد هستید، می‌توانید برای اطلاع از شرایط و هزینه‌های روش‌های مهاجرت به این کشور از موسساتی مثل موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت کمک بگیرید که در این زمینه به‌شکل حرفه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کنند. در ادامه به معرفی این موسسه و خدمات آن در رابطه با روش‌های مهاجرت به کشور شگفت‌انگیز استرالیا خواهیم پرداخت.

معرفی موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت

شرکت پرشین مایگرنت از معتبرترین موسسات ایران برای مهاجرت به استرالیا به‌حساب می‌آید که با نزدیک به 2 دهه فعالیت صادقانه و داشتن هزاران پروندۀ موفق در کارنامۀ خود، می‌تواند بدون اغراق عنوان بهترین موسسه مهاجرتی به استرالیا را از آن خود کند. این مجموعه، با بهترین وکلای مهاجرت و کارشناسان و مشاوران این حوزه همکاری می‌کند که جزو آگاه‌ترین و باتجربه‌ترین افراد رشته و شغل خود هستند. آن‌ها از نخستین گام‌های مهاجرت تا انتهای آن با شما خواهند بود و بهترین خدمات و مشاوره‌ها را ارائه خواهند داد تا در وهلۀ اول بتوانید با توجه به شرایطتان بهترین روش مهاجرت را برای خود انتخاب کنید، سپس شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای مربوط به آن روش را فراهم کنید، همۀ مراحل را به‌شکل دقیق و کامل بگذرانید و موفق به مهاجرت شوید و اقامت استرالیا را بگیرید.

پرشین مایگرنت چگونه شما را به استرالیا می‌رساند؟

مهاجرت به استرالیا، هدفی است که از همان ابتدا باید مسیر رسیدن به آن را مشخص کنید. برای مشخص‌شدن مسیر ابتدا باید انتخاب کنید که می‌خواهید به چه روشی به آنجا بروید و اقامت کوتاه‌مدت یا بلندمدت را دریافت کنید. در این مرحله حضور کارشناسان و مشاوران پرشین مایگرنت به شما کمک می‌کند تا شرایط را به خوبی بسنجید و یکی از انواع روش‌های موجود مثل مهاجرت کاری به استرالیا، دریافت ویزای توریستی استرالیا، ویزای تلنت و… را انتخاب کنید که برای شما و شرایطتان، بهترین گزینه است.

با انتخاب بهترین روش مهاجرت به استرالیا، کارشناسان تمام اطلاعات و نکات مربوط به آن را اعم از مدارک لازم، گرفتن دعوت‌نامه و… را به شما خواهند گفت و این امکان برایتان فراهم می‌شود که قدم به قدم مراحل دریافت ویزای خود را پشت‌سر بگذارید و در نهایت، بدون مانع و دردسر به هدف خود برسید و در خاک استرالیا، آرام بگیرید. در ادامه برخی از روش‌های مهاجرت به این کشور را که جزو خدمات شرکت پرشین مایگرنت است، به شما معرفی خواهیم کرد:

دریافت ویزای کاری استرالیا

اسکیلدورکر استرالیا یا همان مهاجرت کاری به استرالیا، محبوب‌ترین روش مهاجرت به این کشور است و بین ایرانیان نیز طرفداران زیادی دارد. موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای خوب، بستر مناسب برای پیشرفت‌های شغلی، تنوع فرصت‌های شغلی، اقتصاد خوب، امکانات پیشرفته و خدمات کم‌نظیر این کشور، برخی از دلایلی هستند که باعث می‌شوند مردم به مهاجرت کاری به استرالیا تشویق شوند. اگر شما هم در حوزۀ کاری خود دارای سابقه، تخصص و ایده‌های خوب هستید و به پیشرفت در این کشور علاقه‌مندید، این روش مهاجرت به استرالیا می‌تواند برای شما موفقیت‌ها و رفاه خوبی را فراهم کند.

برای مهاجرت کاری به استرالیا یک شرط بسیار مهم وجود دارد و آن کسب حداقل امتیاز لازم برای این کار یعنی امتیاز 65 است. در جدول امتیازبندی اسکیلدورکر استرالیا که برای سازمان‌های ارزیابی نوعی معیار سنجش به‌حساب می‌آید، آیتم‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای شما امتیازی را فراهم خواهد کرد. برای مثال شرایط سنی مناسب (حداکثر 45 سال) 30 امتیاز، مسلط‌بودن بر زبان انگلیسی تا 20 امتیاز، مدرک تحصیلی حداکثر 20 امتیاز، داشتن سابقۀ کاری در آن سوی مرزهای استرالیا حداکثر 15 امتیاز برای شما به ارمغان خواهد آورد. با توجه به این موارد، هر کس موقعیت بهتری داشته باشد و رزومۀ قوی‌تری ارائه کند، از رقبای خود جلو می‌زند و شانس تایید درخواست او بیشتر می‌شود و موفق به دریافت ویزای کاری و دریافت اقامت استرالیا خواهد شد.

دریافت ویزای توریستی استرالیا

از دیگر روش‌های محبوب برای مهاجرت به استرالیا که به اقامت کوتاه‌مدت در این کشور منجر می‌شود، مهاجرت از طریق اخذ ویزای توریستی استرالیا است. این نوع ویزای استرالیا انواع مختلفی دارد و برای افرادی صادر می‌شود که قصد تفریح و گردش در استرالیا دارند، می‌خواهند به فرزند یا والدین و خانواده و دوستان خود سری بزنند، قصد شرکت در سمینارها و سخنرانی‌ها و فعالیت‌های تجاری یا امضای قراردادهای تجاری را دارند و… . بسته به نوع ویزا و برنامۀ سفر، اعتبار این ویزا می‌تواند از 3 تا 12 ماه متغیر باشد.

برای دریافت ویزای توریستی استرالیا چند شرط وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از داشتن تمکن مالی برای سفر به استرالیا و اقامت در آن، داشتن دعوت‌نامه برای کسانی که قصد دارند ویزای بازدیدکنندۀ تجاری استرالیا را دریافت کنند یا به والدین و فرزندان خود سری بزنند و همچنین ارائۀ برنامۀ دقیق سفر و تاریخ رفت و برگشت و محل اسکان. نکتۀ مهم این است که برای ویزای توریستی والدین و خانواده، مدعو باید اطمینان بدهد که درصورت نیاز از دعوت‌شدگان حمایت مالی نیز خواهد کرد.

سایت موسسه پرشین مایگرنت، راهنمای اولیۀ شما برای مهاجرت به استرالیا

یکی از خدمات خوب موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت، احداث سایت رسمی آن به نشانی (https://persianmigrant.com/) است که حاوی بخش‌های مختلف و مقالات ارزشمندی دربارۀ مهاجرت به استرالیا است و می‌تواند برای شما بسیار راهگشا و مفید باشد. در واقع توصیه می‌شود پیش از آنکه اقدامی برای مهاجرت کنید، به این سایت سری بزنید و بعد از مراجعه به بخش دربارۀ ما و آشنایی با مجموعۀ پرشین مایگرنت و کارشناسان آن، مطالب مربوط به استرالیا، انواع روش‌های مهاجرت به آن، شرایط و هزینه‌ها و… را مطالعه کنید تا یک تصویر اولیه و کلی از مسیر مهاجرتتان در ذهن‌تان ایجاد شود.

دسترسی به مطالب این سایت بسیار آسان است و شما از همان بدو ورود می‌توانید با دنبال‌کردن لینک‌های مهاجرت به استرالیا و ویزاهای مختلفش و اسکرول‌کردن صفحۀ سایت، از هر آنچه می‌خواهید بدانید، اطلاعات لازم را کسب کنید. همچنین تمامی راه‌های ارتباطی و شمارۀ تماس و… موسسه نیز در سایت ذکر شده است تا بعد از کسب اطلاعات اولیه، با مشاوران و کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و به کمک آن‌ها، قدم در راه مهاجرت بگذارید و آن را به سرانجام برسانید. با وجود این تیم آگاه و دلسوز، مهاجرت به استرالیا با پرشین مایگرنت، قطعا برایتان تجربه‌ای خوب و دلخواه خواهد بود.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا مسیری است که جز با مشورت‌گرفتن از مشاوران باتجربه و آگاه، رسیدن به آن آسان نخواهد بود. به همین دلیل اگر خواهان رفتن به این کشور هستید باید پیش از هر اقدامی، اطلاعات لازم را کسب کنید و با آگاهی کامل وارد این راه بشوید. موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت به‌عنوان یکی از برترین موسسه‌های مهاجرتی کشور، با ارائۀ مشاوره‌ها و خدمات گوناگون خود، فرصت خوبی را در این خصوص فراهم کرده است و می‌توانید با مراجعه به سایت مجموعه و تماس با مشاوران آن، به  اطلاعات لازم دسترسی پیدا کنید و با خاطری آسوده، مراحل دریافت ویزای دلخواه خود را طی کنید.

منابع

https://www.y-axis.com/skilledimmigrationpointscalculator/australia/

https://noborderslawgroup.com.au/articles/top-7-benefits-why-you-should-migrate-to-australia/

https://persianmigrant.com/

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *