راه اندازی کلینیک های زیبایی در استرالیا
راه اندازی کلینیک های زیبایی در استرالیا

تجارب آقای وردو در خصوص راه اندازی کلینیک های زیبایی در استرالیا

جناب آقای حامد وردو که در سیدنی استرالیا ساکن هستند، صاحب یک کلینیک خدمات زیبایی بوده و در این زمینه دوره های تخصصی را گذرانده اند. ایشان با ویزای تحصیلی وارد خاک استرالیا شده و تحصیل ایشان و مراحل رسیدن به تاسیس بیزینس حدودا بین 8 تا 9 سال به طول انجامیده است.

قطعا سلیقه افراد در کشورها و حتی مناطق شهری هر کشور متفاوت است، ولی نکته مشترک بین تمامی این افراد، میل به زیبایی و آراستگی است. از این لحاظ، کلینیک های زیبایی در اکثر کشورها، جایگاهی ویژه دارند.

سرمایه گذاری در این حوزه در سرتاسر دنیا جزو بیزنس های سودآور و پر رونق محسوب می شود. علت پر طرفدار بودن این دسته کلینیک ها در استرالیا، برگشت پذیر بودن و نیز مقرون به صرفه بودن آنها به نسبت عمل های جراحی زیبایی می باشد.
برای تاسیس کلینیک های زیبایی و گرفتن فرنچایز های شناخته شده، حدود 250 هزار دلار سرمایه نیاز است، اگرچه با 50 هزار دلار هم امکان تاسیس این بیزنس وجود دارد.

تاسیس کلینیک های زیبایی در استرالیا:

گردش مالی در بیزینس های زیبایی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و به طور حتم گرفتن مشاوره تخصصی در این زمینه بسیار مهم است. به صورت میانگین، گردش مالی در کلینیک های زیبایی بین 100 هزار الی 1 میلیون دلار در سال متغیر است.

به عنوان سرمایه اولیه، می توان 250 هزار دلار را در نظر گرفت. در همین راستا، شرکت هایی در استرالیا هستند که میزان سود آوری بیزینس را بررسی می کنند.
کسی که در زمینه مراقب های بهداشتی و زیبایی تخصص داشته باشد، طبیعتا برای تاسیس این بیزنس مبلغ کمتری را نیاز دارد، ولی کسی که تخصص کمتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد، قطعا مبلغ بیشتری را باید سرمایه گذاری نماید.
در انتها لازم به ذکر است که برای راه اندازی یک مجموعه زیبایی حداقل 4 نفر پرسنل مورد نیاز است.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *