بازار کار و شرایط مشاغل مرتبط با بازاریابی و فروش در استرالیا
بازار کار و شرایط مشاغل مرتبط با بازاریابی و فروش در استرالیا

لایو با خانم مهسا (بازاریابی و فروش):

در استرالیا تمام کسانی که تازه وارد استرالیا میشوند سعی میکنند connection بسازند و networking خودشان را بالا ببرند ولی این موضوع خیلی مفید نخواهد بود. در حالی که اگر همان وقت و انرژی را صرف کاریابی بکنند مثل seek.com.au یا indeed.com.au و یا linkedin خیلی میتواند موثرتر باشد. این سایت های کاریابی نمونه ها و سمپل های رزومه را دارند و شما میتوانید رزومه خودتان را طبق فرمت این رزومه ها و بر اساس خلاصه نویسی که خودشان پیشنهاد داده اند آماده کنید.این موضوع میتواند در روند کار پیدا کردن شما تاثیر خوبی داشته باشد.

در استرالیا فروش و بازاریابی دو مقوله کاملا مجزا هستند و skill set که برای متخصص فروش تعریف میشود با شرح وظایفی که برای متخصص بازاریابی مد نظر هست کاملا تفاوت دارد. کسانی که در زمینه بازاریابی فعالیت میکنند متخصصان فروش را feed میکنند و مشتری ها را به سمت آنها هدایت میکنند تا بتوانند جنس یا خدمات خود را بفروشند.

حقوق این افراد به صورت حقوق ثابت و پورسانت هست، معمولا حقوق ثابت پایین تر هست. کسی که به تازگی در زمینه فروش مشغول به کار شده حقوق ثابت حدود 60 هزاردلار در سال دریافت میکند و پورسانت هم حدود 20 هزار دلار در سال می باشد.

بازار کار و شرایط مشاغل

برای مارکتینگ و فروش نیازی به گذراندن دوره های خاص ندارد ولی اگر کسی مایل هست که در زمینه فروش کار کند مهم ترین مهارت زبان هست چون زمانی که شما می خواهید با مشتری یا کلاینت صحبت کنید محاوره شما، لهجه شما، قدرت بیان شما باید قوی باشد. کسی با speaking 7 وارد استرالیا می شود خیلی سخت میتواند وارد بازار sales شود ولی در مشاغلی که شما با مشتری در ارتباط نخواهید بود همین سطح زبان برای شما کافی خواهد بود.

اهمیت مهارت زبان انگلیسی و ارتباط آن با مصاحبه و رزومه

پس اگر شما در زمان مصاحبه رزومه قوی و سابقه کاری طولانی داشته باشید ولی زبان شما و ارتباط گرفتن شما ضعیف باشد احتمال قبولی شما در این مصاحبه کم خواهد بود. به صورت کلی مهارت هایی که در این شغل مد نظر می باشد شامل communications skills, negotiations skills، و آشنایی با چرخه فروش می باشد. اگر شما کم تجربه باشید این مهارت ها را قدم به قدم به شما آموزش میدهند. استخدام در استرالیا به صورت casual ، قراردادی و تمام وقت هست و برای مبحث فروش معمولا قرارداد ها به صورت تمام وقت هست و در قرارداد ها هم پکیج ها مشخص هست و میزان حقوق ثابت و پورسانت مشخص هست.

معمولا افراد وقتی مسیر شغلی خودشان را عوض میکنند معمولا لازمه که از چند پله پایین تر شروع کنند ولی حتی اگر یک سال سابقه کار لوکال داشته باشید میتوانید از لحاظ شغلی پیشرفت خیلی خوبی داشته باشید.

خدمات مدیکر در واقع مالیات هایی هست که دولت هر ساله از درامد مردم کسر میکند ولی  وقتی با کارت مدیکر شما لازم نیست حتی یک دلار هزینه کنید و به پزشکان عمومی خیلی راحت میتوانید
دسترسی داشته باشید و اگرمورد شما اورژانسی باشد میتوانید خودتان هزینه را پرداخت کنید و مدیکر مقداری از ان را به شما برمی گرداند. برای پزشکان متخصص احتمالا یک یا دو ماه در نوبت خواهید بود.

در استرالیا با کمترین هزینه ها و با وجود مالیات هرگز برای هزینه ها به مشکل نخواهید خورد و مالیات ها حدود 30 الی 32% هست و قبل از اینکه حقوق شما واریز شود مالیات از ان کسر میشود.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *