خدمات پس از ویزای پرشین مایگرنت
خدمات پس از ویزای پرشین مایگرنت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که رویای مهاجرت به استرالیا را در سر دارید و به دنبال یک موسسه مهاجرتی خوب و مشاوران باتجربه و کارآزموده می‌گردید، موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت، می‌تواند بهترین همراه و راهنمای شما برای تحقق اهدافتان باشد. این موسسه جزو بهترین موسسات مهاجرتی کشور است که در این حوزه فعالیت می‌کند و با ارائۀ خدمات بی‌نظیر و راهگشای خود، در تمامی مراحل مهاجرت، از آغاز تا پایان با شما خواهد بود. در ادامه به معرفی این مجموعه، دلایلی که باید انتخابش کنید و انواع خدماتی که ارائه می‌دهد، خواهیم پرداخت.

نگاهی به موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت

موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت که با عنوان رسمی Persian Migrant Consultants فعالیت می‌کند، از سال 1385 آغاز به کار کرده است و سابقۀ چندین ساله‌اش در رابطه با دریافت انواع ویزای کاری، تحصیلی، توریستی و… برای مهاجرت به استرالیا، باعث شده است که به مجموعه‌ای کارکشته و موفق در حوزۀ کاری خود تبدیل بشود. کارشناسان و وکلایی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، همگی جزو برترین و آگاه‌ترین افراد رشتۀ خود هستند و با نهایت دقت و تجربۀ حاصل از سال‌ها کار و داشتن پروندۀ موفق، در کنارتان قدم برمی‌دارند تا شما را به قله‌ای که مدنظر دارید، برسانند.

این مجموعه که شامل 16 دپارتمان تخصصی است، با شعار تا پایان مسیر با شما هستیم، صداقت و شفافیت را اصل کار خود قرار داده است و از اولین گام‌های شما برای مهاجرت تا به سرانجام‌رسیدن پرونده‌تان، راهنما و پشتیبان شماست‌ تا بتوانید اهداف و آرزوهای خود را به تحقق برسانید و داشتن اقامت کوتاه‌مدت یا بلندمدت در یکی از بهترین کشورهای جهان یعنی استرالیا را تجربه کنید.

چرا برای مهاجرت به استرالیا باید پرشین مایگرنت را انتخاب کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چرا باید از میان موسسات مختلف، پرشین مایگرنت را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین دلایل آن خواهیم پرداخت:

داشتن مجموعۀ باسواد، آگاه و باتجربه

بهترین‌بودن هرگز یک اتفاق نیست و وقتی می‌گوییم پرشین مایگرنت، بهترین موسسه مهاجرتی به استرالیا است و باید آن را انتخاب کنید، حرف از مجموعه‌ای می‌زنیم که زبده‌ترین وکلا، کارشناسان و مشاوران را گرد هم آورده است و آگاهی و تجربۀ این افراد، کلید موفقیت پروندۀ مهاجرت شماست. هر یک از این افراد در حوزۀ کاری خود سال‌ها تجربه دارند و بسیاری از پیچیده‌ترین پرونده‌ها را به موفقیت رسانده‌اند، در نتیجه بهترین سکوی اطمینان برای شما هستند تا در کنار آن‌ها با خیال آسوده، از پیچ‌وخم‌های مسیر مهاجرت به استرالیا عبور کنید و به خواستۀ خود برسید.

داشتن کارنامۀ موفق و درخشان

وقتی از یک مجموعۀ کم‌نظیر و حرفه‌ای حرف می‌زنیم، به دنبالش کاروانی از پرونده‌های موفق است که از راه می‌رسد! نزدیک به 2 دهه سابقۀ پرشین مایگرنت در کنار افراد متخصص و باتجربه باعث شده است که بیش‌از ۳ هزار پروندۀ موفق مهاجرتی داشته باشند و این کارنامۀ درخشان بهترین گواه و مشوق شماست تا برای مهاجرت به استرالیا و دریافت انواع ویزاها از جمله ویزای توریستی استرالیا، اسکیلدورکر استرالیا، ویزای تلنت استرالیا و… روی این تیم حساب کنید.

داشتن ساختار سازمانی و حرفه‌ای

یکی دیگر از دلایلی که باید پرشین مایگرنت را برای مهاجرت و دریافت اقامت استرالیا انتخاب کنید، ساختار سازمانی و منظم آن است. همان‌طور که اشاره شد این موسسه از دپارتمان‌های مختلفی تشکیل می‌شود که هر کدام به شکل جداگانه به امورات تخصصی مربوط به مهاجرت می‌پردازند و در عین این تفکیک وظایف، از یک هدف کلی پیروی می‌کنند و دارای انسجامی بی‌نظیر هستند که باعث می‌شود شرایط شما با دقت کامل بررسی شود، اطلاعات لازم در اختیارتان قرار بگیرد و بتوانید بهترین تصمیم را در رابطه با روش مهاجرتتان از مهاجرت کاری به استرالیا تا اخذ ویزای توریستی استرالیا و… بگیرید و برای دریافت ویزای خود اقدام کنید.

ارائۀ خدمات خوب و کارآمد

دیگر موردی که این موسسه را از رقبای خود متمایز می‌کند، ارائۀ خدمات خوب و کارآمدش است که باعث بازشدن پیچیده‌ترین گره‌های ذهن شما دربارۀ مهاجرت خواهد بود. این خدمات که شامل انواع مشاوره، برنامه‌ریزی برای مهاجرت و… است، قبل از شروع مسیر تمامی ابهامات شما را شفاف‌سازی می‌کند، در حین دریافت ویزا کمک‌حالتان خواهد بود و حتی بعد از دریافت آن نیز شما را تنها نخواهد گذاشت. در ادامه بیشتر به این خدمات خواهیم پرداخت تا بدانید چرا مهاجرت به استرالیا با پرشین مایگرنت، بهترین کاری است که می‌توانید در حق خود بکنید!

انواع خدمات پرشین مایگرنت در رابطه با مهاجرت به استرالیا

همان‌طور که اشاره شد، خدمات حرفه‌ای و راهگشای این مجموعه، یکی از بهترین ویژگی‌های آن است که می‌تواند برای شما بسیار کمک‌کننده باشد و مسیر مهاجرت به استرالیا را برایتان هموار کند. این خدمات شامل 4 گروه اصلی می‌شود که به شرح زیر هستند:

  • خدمات مشاورۀ تخصصی

این خدمات شامل ارائۀ مشاوره‌های دقیق و تخصصی به شماست تا هرگونه سوال و ابهامی دربارۀ مهاجرت، انتخاب روش مهاجرت، نحوۀ دریافت ویزا، شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزاهایی مثل اسکیلدورکر استرالیا یا انواع ویزای توریستی استرالیا و… دارید، پاسخ داده شود وبه شفافیت کامل درمورد مسیر خود برسید و سردرگمی و ابهامی نداشته باشید.

  • خدمات تخصصی

این دسته از خدمات مربوط به موارد تخصصی‌تری مثل کمک به تنظیم مدارک و ارائۀ بیزینس‌پلن و… است که در اخذ ویزاها بسیار حائز اهمیت هستند و به همین دلیل باید با نظارت افراد متخصص باشند تا طبق استاندارد و بدون نقص و کاستی ارائه شوند. این مسئله کمک می‌کند که شانس دریافت ویزا برای شما بالا برود و از موانع احتمالی، ایمن و بدون دردسر، عبور کنید.

  • خدمات توریستی و اقامت کوتاه‌مدت

از دیگر خدمات این مجموعه، خدمات مربوط به افرادی است که می‌خواهند از طریق ویزای توریستی استرالیا به این کشور بروند و اقامت کوتاه‌مدتی در آنجا داشته باشند. پرشین مایگرنت با همکاری آژانس مسافرتی، کلیۀ خدمات مربوط به ویزاهای کوتاه‌مدت، خرید بلیت‌های رفت و برگشت و… را به آن‌ها ارائه خواهد کرد. اگر شما هم جزو این افرادید، حتما از این فرصت استفاده کنید.

  • ارائۀ به‌روزترین اطلاعات به مراجعین

یکی دیگر از خدمات خوب این موسسه، ارائۀ به‌روز‌ترین اطلاعات دربارۀ مهاجرت و انواع ویزاها به شما است. از آنجا که شرایط مهاجرت و اخذ ویزا طی سال‌ها دچار تغییراتی می‌شود و این مسئله در مواردی مثل مهاجرت کاری به استرالیا نقش بسیار مهمی دارد و تعیین‌کننده است، مشاوران همواره به‌روزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با آگاهی کامل وارد میدان شوید.

علاوه‌بر مطالب فوق، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ خدمات پرشین مایگرنت به سایت رسمی آن‌ها با نشانی https://persianmigrant.com/ مراجعه کنید و در کنار خواندن مطالب و مقالات ارزشمندی که در این سایت منتشر شده است، فرم مشاورۀ رایگان آن را نیز پر کنید و یا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا به‌طور کامل هرآنچه نیاز است بدانید را به شما بگویند و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا مسیری است که به‌تنهایی نمی‌توان از موانع آن عبور کرد؛ به همین دلیل وجود کارشناسان و مشاوران زبده در کنار شما امری بسیار ضروری است و می‌تواند در موفقیت پرونده‌تان نقش بزرگی ایفا کند. موسسه مهاجرتی پرشین مایگرنت با گردهم‌آوردن باتجربه‌ترین وکلا و کارشناسان کشور و داشتن هزاران پروندۀ موفق، یکی از بهترین موسساتی است که می‌توانید انتخاب کنید تا در این زمینه به شما کمک کند و با بهره‌مندی از انواع خدمات عمومی و تخصصی آن، شانس خود را برای مهاجرت به یکی از شگفت‌انگیزترین کشورهای جهان بالا ببرید و به مقصود خود برسید.

منابع

https://persianmigrant.com/

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *