ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا

آیا با ثبت سرکت در استرالیا میتوان اقامت گرفت؟

استرالیا به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید. ثبت کسب و کار در این کشور نه تنها به مهاجران امکان دسترسی به بازارهای گسترده‌ای را فراهم می‌کند بلکه به عنوان یک مرحله مهم در مسیر موفقیت تجاری آنها محسوب می‌شود. در این مقاله، ما به بررسی مزایای ثبت کسب و کار در استرالیا برای مهاجران می‌پردازیم و نقش شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت را به عنوان یک راهنمای ماهر در این فرآیند مورد بحث قرار می‌دهیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق ثبت شرکت

استرالیا از نظر اقتصادی کشوری بسیار قوی می باشد و بر اساس تولید ناخالص داخلی (GDP) رتبه دوازدهم در جهان را دارا می باشد. همچنین نظام قانون مند این کشور بستری پویا و پررونقی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) که سهم 98% از بازار را دارند ایجاد کرده است. 

استرالیا ششمین کشور بزرگ دنیا و بزرگترین کشور قاره ی اقیانوسیه می باشد. این کشور دارای 6 ایالت می باشد که باعث شده است تسهیلات و امکانات متنوعی برای انواع مختلفی از کسب و کارها مهیا باشد. 

روابط تجاری استرالیا

کشور استرالیا دارای توافقنامه ی تجارت آزاد (FTAs) با بیش از 20 کشور می باشد و در تلاش است تا با سایر کشورها نیز به این توافق مهم دست یابد. لازم به ذکر است که این توافق با هدف کاهش یا حذف موانع تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا ایجاد شده است و بستری رقابتی را برای صاحبان کسب و کار، تجار، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، جهت فعالیت و استفاده حداکثری از فرصت ها را فراهم میکند. 

همچنین دولت استرالیا توافقنامه ی عدم پرداخت مالیات مضاعف (DTAA) را با چندین کشور امضا کرده است که بر اساس این توافق سرمایه گذاران خارجی میتوانند هر سرمایه ای که در استرالیا کسب کرده باشند را بدون پرداخت مالیات مجدد به میهن خود بازگردانند. 

 دسترسی به مارکت استرالیا

استرالیا از نظر تجاری نیز کشور قدرتمندی است که شبکه ای از ارتباطات قوی با اروپا، آسیا و آمریکای شمالی دارد که آن را به مقصدی جذاب برای کسب و کارهایی که به دنبال گسترش بین المللی هستند تبدیل کرده است. 

قوانین کسب و کار در استرالیا

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) وظیفه ی نظارت بر تمامی کسب و کارها را برعهده دارد. این سازمان بر اجرای قوانینی مانند the Corporations ACT 2001 (Commonwealth) نظارت میکند. 

مالکان کسب و کار جهت شروع کسب و کار در استرالیا ابتدا باید جهت اخذ شماره پرونده مالیاتی (TFN) به اداره ی مالیات استرالیا (ATO) مراجعه کنند. همچنین آن ها ملزم به ثبت شرکت خود و اخذ شماره بیزینس استرالیایی (ABN) که زیر نظر سیستم مالیاتی استرالیا است می باشند. 

بکارگیری از فناوری های نوین 

در سال های اخیر حوزه ی تکنولوژی در استرالیا بیش از 80% پیشرفت داشته است و این کشور در زمینه هایی همانند SaaS, Fintech, Cyber Security, Quantum دارای تخصص است. استرالیا مبدا ابر قدرت های فناوری مانند Canva, Atlassian, WiseTech می باشد. این کشور در رتبه بندی 10 کشور برتر جهان از جهت اتصال دستگاه ها به فناوری 5G، مراکز داده، و سرمایه گذاری در مخابرات قرار دارد. پیش بینی شده است که در سال های آتی استفاده ی کسب و کارها از تکنولوژی بیش از 13% افزایش خواهد یافت. 

 

انرژی های تجدیدپذیر 

استرالیا دارای یکی از بهترین منابع انرژی خورشیدی و بادی در جهان است و همواره مقید بر بکارگیری از روش های متکی بر پایداری و انرژی های تجدیدپذیر است. کسب و کارهایی که اهداف پایداری را اولویت خود قرار میدهند استقبال و حمایت ویژه ای را از سوی دولت و مردم استرالیا دریافت خواهند کرد. دولت این کشور پیش بینی کرده است که تا سال 2030 بیش از 50% الکتریسته ی این کشور از انرژی های تجدیدپذیر تامین خواهد شد. 

کیفیت بالای زندگی 

استرالیا به عنوان کشوری که از استاندارد و کیفیت بالای زندگی برخوردار است شناخته شده است که همین امر منجر شده است افرادی که دارای مهارت و استعداد بالایی هستند جذب این کشور شوند. 

تنوع نژادی 

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط اداره آمار استرالیا در سال 2021، بیش از 7 میلیون از جمعیت استرالیا که %27.6 جمعیت استرالیا را تشکیل میدهد زاده ی خارج از کشور استرالیا هستند. چندملیتی بودن استرالیا نقطه قوتی برای مهاجران و سرمایه گذاران خارجی محسوب میشود. 

عدالت اجتماعی 

عدالت اجتماعی یکی از مهمترین ارزش های کشور استرالیا می باشد بدین معنی که تمامی افراد بدون درنظر گرفتن پیشینه ی فردی مستحق دریافت عدالت می باشند. بر این اساس همواره استرالیا تحت عنوان جامعه ای فاقد طبقه بندی اجتماعی یاد می شود که مواردی مانند میزان تحصیلات یا دارایی معیار منزلت اجتماعی نمی باشد. 

محیط کسب و کار مطلوب 

دولت استرالیا موضعی حمایت گرایانه از کسب و کارها دارد و همواره در صدد اجرای قوانینی همانند پاداش های مالیاتی و  مساعده می باشد تا در جهت رشد و توسعه ی کسب و کارها اقداماتی را انجام داده باشد. 

 شرایط ثبت شرکت در استرالیا

جذب سرمایه 

فعالیت به عنوان یک شرکت در استرالیا، جذب سرمایه گذاران برای افزایش سرمایه و ارتقای کسب و کار را آسان تر خواهد کرد. 

مصونیت قانونی 

در استرالیا شرکت به صورت واحدی مستقل از مالک خود مشغول به فعالیت می باشد و به مالک کسب و کار این امکان را میدهد که دارایی های شخصی خود را از فعالیت های کسب و کار خویش به آسانی متمایز سازد 

  کاهش مالیات 

با ثبت شرکت در استرالیا شما مالیات کمتری را پرداخت خواهید کرد و مالیات طبق میزان سود کسب و کار شما محاسبه خواهد شد. در حال حاضر نرخ مالیاتی شرکت ها و کسب و کارهای کوچک در استرالیا کمتر از بالاترین نرخ مالیات فردی است 

نتیجه گیری

به دلیل وجود زیرساخت های اقتصادی و تجاری قوی در استرالیا و شناخته شدن به عنوان دریچه ای برای کسب و کار بین الملل، سالانه  در این کشور سرمایه گذاری های بسیاری در حوزه های مختلف صورت میگیرد. مبرهن است افزایش تجارت و سرمایه گذاری منجر به بهبود روزافزون شرایط کاری و اقتصاد این کشور خواهد شد. 

ثبت شرکت در استرالیا امکان دریافت اقامت این کشور را برای شما، همسر و فرزندانتان فراهم می‌کند. شرکت پرشین مایگرنت با تجربه و مهارت درخشان، آماده است شما را در این مسیر همراهی کرده و بهترین تجربه را برای شما فراهم آورد. با ما همراه شوید تا رویاهای کسب و کار خود در استرالیا را به واقعیت تبدیل کنید. 

 

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *