Successful Companies in Australia
Successful Companies in Australia

نمونه هایی از شرکت های موفق تجاری در شهر سیدنی

 

Graingrowers
www.graingrowers.com.au

گرین گرورز یکی از بزرگترین و مشهورترین شرکت های فعال در زمینه صنعت کشاورزی در کشور استرالیا و دنیا می باشد. این شرکت به صورت مستقل و در بخش خصوصی اداره می شود و دارای 18000 عضو فقط در خاک استرالیاست.

هدف اصلی شرکت ارائه خدمات اتوماسیون کشاورزی، سودآوری بالا در بخش تولید از طریق ارائه راه حل های صرف جویانه و بهبود کیفیت غلات و محصولات کشاورزی تولیدی می باشد.

 

Bramblesلوگوی شرکت Brambles
www.brambles.com

شرکت برمبلز از سال ۲۰۱۶ به طور رسمی حضوری پر رنگ در زمینه های مختلف صنعتی و کشاورزی کشور استرالیا داشته است. فعالیت شرکت در زمینه تجهیز و بهبود فرآیندهای تولید در زمینه های گسترده از طریق مشاوره، سرمایه گذاری و پیمانکاری می باشد.

شاخص متمایز کننده این شرکت نسبت به دیگر مجموعه های مشابه، سودآوری و گردش مالی بالای آن در سال های اخیر بوده است. این شرکت همیشه و در همه حال آماده همکاری با همه مجموعه های تولیدی و خدماتی، حتی در اندازه های کوچک می باشد.

 

APAلوگوی شرکت APA
www.apa.com.au

شرکت ای پی ای، بزرگترین و ثروتمندترین تجارت انرژی در کشور استرالیا محسوب می گردد. این شرکت فعالیت خود را در اندازه ای کوچک و سرمایه ای کم در سال 2000 آغاز کرد و امروز دارای مالکیت بیش از 20 میلیارد دلار استرالیا در زمینه تولید،مدیریت و انتقال انرژی می باشد. این مجموعه با استخدام بیش از 1600 نیروی متخصص، خدمات خود را در تمامی نقاط استرالیا و در بسیاری از کشورهای دیگر ارائه می دهد.

 

CIMIC Group لوگوی شرکت Cimic Group Limited
www.cimic.com.au

تاریخچه این شرکت به سال هایی دور باز می گردد. فعالیت گروه سی آی ام آی سی در زمینه مهندسی ساخت و ساز، راه سازی، اکتشاف و استخراج معادن و موارد بسیار دیگری است که کارنامه آن را به لیستی نا محدود بدل کرده است.

فعالیت این مجموعه سال ها پیش در کشور انگلستان آغاز گردید، لیکن در سال های اخیر و به طور خاص از سال 2012، ورود و سرمایه گذاری این مجموعه در کشور استرالیا، خونی تازه در رگ های آن جاری کرده و سودآوری بی سابقه ای را به این مجموعه بخشیده است.


نمونه ای از شرکت های موفق استرالیای شمالی

North Lineلوگوی شرکت Northline
www.northline.com.au

بزرگترین شرکت باربری و کشتیرانی در استرالیای شمالی محسوب می‌گردد. این شرکت از موقعیت استثنایی شهر داروین به عنوان دروازه صادرات و واردات دریایی قاره اقیانوسیه نهایت استفاده را کرده و با ارائه خدمات نوین باربری و استفاده از نیروهای کار و متخصص این زمینه هر ساله بزرگتر و امروزه به مجموعه‌ای یکه تاز تبدیل شده است.

اطمینان صاحبان صنایع بزرگ کشور استرالیا به این شرکت، اعتبار خاصی به آن بخشیده است. این شرکت در زمینه صنایع معادن و گاز نیز فعالیت داشته و با نیروهای متخصص، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های زیادی همکاری موفق و مداوم دارد.

نمونه ای از شرکت های موفق  کویینزلند

QLD Trade Printلوگوی شرکت QLD Trade Print
www.qldtradeprint.com.au

شرکت طراحی و چاپ QLD Trade Print در سال 2007 فعالیت خود در کویینزلند را با تعداد محدود پرسنل و پرینترهای سایز کوچک و ابتدایی آغاز کرد. امروزه، شعار تبلیغاتی شرکت “هر آنچه را تصور کنید، ما چاپ می‌کنیم” بوده و به عنوان بزرگترین شرکت معیار طراحی و چاپ این ایالت شناخته می‌شود.

وقت‌شناسی و خوش قولی در انجام مسؤلیت‌های محوله به این شرکت، به دلیل در دست بودن نیروی حرفه‌ای و دستگاه‌های پیشرفته و کاغذ کیفیت بالا در کشور استرالیا از جمله فاکتورهای مؤثر در موفقیت این شرکت می‌باشند. در خرید خدمات از این شرکت، محدودیت سایز، تکثیر، محدودیت در محل سفارش و محل تحویل و محدودیت زمان معنا ندارد.

نمونه هایی از شرکت‌های موفق تجاری در شهر آدلاید

Fleurieumilkلوگوی شرکت Fleurieu Milk
www.fleurieumilkco.com.au

شرکت تولید محصولات لبنی فلوریو بی‌شک یکی از بهترین نمونه‌های سرمایه‌گذاری در استرالیای جنوبی و سرعت گسترش آن در سال‌های اخیر می باشد. فلوریو در آگوست 2007 از طریق تولید بطری‌های شیر یک لیتری معرفی شد.

در آوریل 2008 قهوه سرد، در نوامبر همان سال خامه، در ژوئن 2009 شیر کاکائو، در مارچ 2010 ماست با ‌های گوناگون و در نهایت در مارچ 2011 شیر توت‌فرنگی به سبد تولید فلوریو افزوده شد. مدیران این مجموعه، موفقیت خود را بی‌شک مدیون حمایت‌های دولت استرالیای جنوبی می‌دانند.


Adelidecloudلوگوی شرکت Adelaide Cloud
www.adelaidecloud.net

آدلاید کلاد شرکت خدمات فن‌آوری اطلاعات می‌باشد که گستره محصولات آن از طراحی و اجرای پنل‌های ساده تا سرورهای چند منظوره را شامل می شود. این شرکت فعالیت خود را در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد.

میزان رشد شرکت و خدمات آن، به دلیل نیاز روز‌افزون مجموعه‌های این ایالت به استفاده از خدمات Data Mining وClouding به طرز چشمگیری افزایش یافت و امروزه به عنوان یک مجموعه شاخص مابین شرکت‌های خدمات‌رسان در این ایالت شناخته می‌شود.

نمونه ای از شرکت‌های موفق تاسمانیا

VECلوگوی شرکت VEC
www.vec.com.au

سرمایه‌گذاران VEC روزگاری فعالیت خود در تاسمانیا را آزمایشی و تنها به جهت آشنایی با این منطقه می‌دانستند و شاید آخرین پیش‌بینی مالکین این شرکت، قراردادن دفتر مرکزی مجموعه خود در تاسمانیا بود.

تعداد پروژه‌های عمرانی این شرکت در کشور استرالیا و بخصوص تاسمانیا بی‌شمار بوده و این مجموعه علاوه بر فعالیت‌های ساختمان و راه‌سازی به طور تخصصی مبحث طراحی و اجرای پل را در دست گرفته است. سرمایه‌گذاری، شراکت و همکاری با این شرکت آسان بوده و تنها نیازمند دانش، سرمایه و انگیزه کافی می‌باشد.

نمونه هایی از شرکت های موفق تجاری در شهر ملبورن

Passelلوگوی شرکت Passel
www.passel.com.au

پاسل شاید بهترین مثال در زمینه خلاقیت و نوع آوری در ارائه خدمات ارسال کالا باشد. ایده ای مبنی بر انجام خرید در فروشگاه ها، بدون پرداخت هزینه به شرط رساندن اجناس خریداری شده توسط مشتری دیگر که در سر راه شما و یا منطقه محل زندگی شما قرار دارد.

عملکرد خدمات این شرکت توسط یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه اعضا می باشد. دولت استرالیا و به خصوص شهر ملبورن از سرمایه گذاری این شرکت حمایت خاصی انجام داده اند.

BHp billitionلوگوی شرکت BHP
www.bhp.com

بی اچ پی نه تنها بزرگترین شرکت معدنی استرالیا، بلکه بزرگترین این شرکت ها در جهان می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه عظیم در شهر ملبورن می باشد. زمینه گسترده کاری این شرکت در کشور استرالیا، موجب ارتباط آن با شرکت های متعدد قدیمی و جدید اقماری و پیمانکاران در این کشور شده است.

Rio Tinto لوگوی شرکت Rio Tinto
www.riotinto.com

این شرکت یکی از بزرگترین تآمین کنندگان مواد اولیه فلزی و کانی های گرانقیمت می باشد. فعالیت شرکت محدود به استخراج و فروش نبوده و عملیات تخصصی فرآوری و بومی سازی الیاژ کانی ها و مواد اولیه صنعتی به جهت صادرات به کشورهای دیگر از عمده خدمات آن می باشد.

نمونه از شرکت های موفق تجاری در شهر پرت

Renew Energyلوگوی شرکت Renew Energy
www.renewenergy.com.au

رینیو انرژی یکی از شرکت‌های پیشگام تولید، ذخیره، انتقال و توزیع انرژی می‌باشد. خدمات و پروژه‌های این مجموعه از یونیت‌های کوچک مسکونی تا کارخانجات بزرگ صنعتی را در بر می‌گیرد.

تعداد شرکت‌های همکار، پیمانکار و اقماری در ارتباط با این شرکت بی‌شمار است. رینیو انرژی در همه حال از همکاری با نیرو‌های متخصص، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های مرتبط استقبال می‌کند.

نمونه ای از شرکت های موفق تجاری در شهر کنبرا

Packsendلوگوی شرکت Pack and Send
www.packsend.com.au

نوآوری و خلاقیت در سیستم خدماتی باربری و تحویل شرکت پک سند، نمود بارز مشخصه شرکت‌های موفق در ایالت مرکزی استرالیا می‌باشد. از یک شهروند ساده تا بزرگترین تجارت‌های کنبرا، می‌توانند از راه‌حل‌های بسته‌بندی این شرکت در محل خود، محل شرکت و یا به صورت آنلاین استفاده کنند. پیشنهادات شرکت در انتخاب پکیج و نوع ارسال تنوعی بالا داشته و برای هر سلیقه و بودجه‌ای کارا می‌باشند.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *