وکیل مهاجرت به نیوزیلند
وکیل مهاجرت به نیوزیلند
وکیل مهاجرت به نیوزیلند

شرایط وکیل مهاجرت به کشور نیوزیلند

شرکت پرشین مایگرنت تنها دفتر رسمی در ایران که دارای وکیل رجیستر شده نیوزیلند بوده و آماده ارائه خدمات در زمینه انواع ویزاهای نیوزیلند می باشد. تلاش ما بر این است که با بهره جستن از کارشناسان خبره مهاجرتی و همچنین مشاوره واقع بینانه و روشن نمودن  گام به گام شرایط مهاجرتی، مسیر را هموارتر نماییم.آقای علی سربندی مشاور مورد تائید اداره مهاجرت نیوزیلند با شماره 201500826 و وکیل رسمی شرکت پرشین مایگرنت می باشد.

ایشان دارای چندین سال سابقه کار مهندسی مخابرات و مدیریت بوده، در سال 2011 با استفاده از روش مهاجرت تخصصی به نیوزیلند مهاجرت کرد و از نزدیک با فرآیند مهاجرت و روشهای آن آشنا شد. سپس با گذراندن دوره های مورد نیاز و اخذ مجوز به ارائه خدمات مشاوره مهاجرت در نیوزیلند پرداخته است. تخصص اصلی ایشان در زمینه ویزاهای سرمایه گذاری، تخصص، دانشجویی و کار است.

  • سازمان مهاجرت نیوزیلند برای افرادی که تمایل دارند در زمینه مهاجرت این کشور مشاوره بدهند ، 3 نوع مدرک متفاوت را طبقه بنده کرده است:
  • 1- Provisional License:

    شخصی که می خواهد مدرک Provisional License را اخذ کند، باید اثبات کند که صلاحیت لازم جهت ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به نیوزیلند را دارد و به تایید یک مشاور نیوزیلند دارای مدرک Full License برساند.

  • 2- Limited License

    متقاضی که می خواهد مدرک Limited License را اخذ کند، باید اثبات کند که صلاحیت لازم جهت ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به نیوزیلند بدون نیاز به نظارت در موارد خاص را دارد.

  • 3-Full License

    متقاضی که می خواهد مدرک Full License را اخذ کند، باید اثبات کند که صلاحیت لازم جهت ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به نیوزیلند، بدون نیاز به نظارت در تمامی مسائل مهاجرتی را دارد.

متقاضی که می خواهد جهت اخذ مدرک مشاوره مهاجرتی نیوزیلند اقدام داشته باشد، باید اثبات کند که دانش لازم در زمینه های زیر را بدست آورده است:

  1. قوانین و تبصره های اداره مهاجرت نیوزیلند.
  2. دستورالعمل های مربوط به اداره مهاجرت نیوزیلند.
  3. داشتن اطلاعات لازم در مورد ویژگی های شخصی که صلاحیت ارائه مشاوره مهاجرتی نیوزیلند را دارد.
  4. داشتن اطلاعات لازم در مورد ویژگی های شخصی که جهت ارائه مشاوره مهاجرتی نیاز به داشتن شروطی نمی باشد.
  5. داشتن اطلاعات کافی در مورد آنچه که مشاوره مهاجرتی را تشکیل می دهد.
  6. داشتن اطلاعات کافی در مورد تمام مراحل و نتایج شکایات مشاوران مهاجرت و همچنین دانستن روند و نقش شکایات مشاوران مهاجرتی و دادگاه انضباطی.
  7. دانستن تمام جرائم و تخلفات طبق قانون مشاوران مهاجرت.
  8. داشتن اطلاعات کافی در مورد مسئولیت مشاوران دراری مجوز مهاجرت.
وکیل مهاجرت به نیوزیلند

آقای سربندی تنها وکیل مهاجرت به نیوزیلند رسمی در ایران و همچنین نماینده رسمی دانشگاه یونیتک در نیوزیلند می باشند. ایشان به دلیل داشتن مدرک Full License، اطلاعات و تجربه کافی جهت ارائه مشاوره کامل در زمینه مهاجرت به کشور نیوزیلند را دارا می باشند.

علاوه بر این، با بررسی دقیق شرایط هر متقاضی و بر اساس قوانین اداره مهاجرت و تجربیات موفق خود، بهترین راه حل مناسب جهت مهاجرت به نیوزیلند را پیشنهاد می کند.لازم به ذکر است انجام کلیه قرارداد های نیوزیلند با پیروی از منشور اخلاقی مشاوران مورد تایید اداره مهاجرت انجام می شود.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *