انتقال حیوانات خانگی به استرالیا
انتقال حیوانات خانگی به استرالیا

تجارب خانم سحر در انتقال حیوان خانگی به استرالیا

ایشان به دلیل اینکه بریزبین شهر خلوت تری نسبت به ملبورن و سیدنی است در آنجا زندگی میکنند، ضمن اینکه برادر ایشان هم بریزبین زندگی می کنند.

انتقال حیوانات خانگی به استرالیا:

استرالیا یکی از سخت ترین کشور ها برای ورود حیوانات خانگی است. ایشان 4 سال پیش به استرالیا مهاجرت کردند و حدود 10 هزار دلار هزینه برای انتقال حیوان خانگی پرداخت کردند. برای انتقال حیوانات خانگی باید قرنطینه شوند که یک مرحله از قرنطینه در یک کشور ثالث انجاممیشود و حدود 10 روز هم باید در استرالیا قرنطینه شود.

ایشان مدرس پیانو هستند و بیزینس هنری خودشون را ثبت کردند. در کشوری مثل استرالیا به موسیقی بسیار اهمیت می دهند. ایشان در مصاحبه های کاری که برای موسیقی و تدریس رفتند نمونه از ایشان نخواستند و اینکه برای تدریس کردن موسیقی باید حتما بلوکارت گرفت که نشان میدهد شما سلامت روان دارید.

انتقال حیوانات به استرالیا:

هزینه های زندگی در بیریزبین پایین تر از ملبورن و سیدنی است.در بریزبین با هفته ای 450 دلار میتوانید خانه خوبی اجاره کنید ولی در سیدنی هفته ای 500 الی 600 دلار است.ایشان برای تدریس موسیقی ساعتی 70 دلار دریافت می کنند و برای کسانی که مهندس هستند ار 60 الی 70 هزار دلار در سال درآمد دارند. بیمه مدیکر بسیار خوب است و کاملا هزینه درمان را دولت کاور می کند
بزرگترین ترس ایشان از بابت شغل بوده و جالب است که ایشان در هفته دوم کار پیدا کردند.

تجربه ایشان در مورد اینتر ویو هایی که رفتند:
در استرالیا کانکشن و معرف داشتن هم برای داشتن شغل موثر است و راحت تر اعتماد می کنند
در مصاحبه های شغلی خودتون را درست معرفی کردن و مهارت های حود را به کارفرما نشان دادن.
سطح زبان انگلیسی هم بسیار در داشتن شغل خوب موثر است.

6 دقیقه به پایان مونده از شرکت هم تعریف کردند
هزینه نگهداری در استرالیا خیلی بالا نیست و همه خانواده ها در استرالیا حیوانات خانگی دارند.هزینه های درمانی برای حیوانات بالا است و بهتر است که بیمه دریافت شود و به طور مثال یک عمل کوچک چشم 1500 دلار است.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *