خدمات مدیکر و چگونگی تغییر زمینه شغلی در استرالیا
خدمات مدیکر و چگونگی تغییر زمینه شغلی در استرالیا

لایو با آقای نورایی (تغییر زمینه شغلی)

سیستم نرم افزار های مورد نیاز در ایران برای شغل کنترل پروژه تفاوت چندانی با نرم افزار های مورد نیاز در استرالیا ندارد. نرم افزار MSP Project  و Primavera از نرم افزار هایی هستند که در زمینه کنترل پروژه می توانند مفید باشند.

فضای کاری در استرالیا تفاوت زیادی با ایران دارد و به همین دلیل است که باید قبل از ورود به استرالیا آمادگی های لازم را برای ورود به این فضای کاری و شغلی به دست بیاوریم. نوشتن یک رزومه قوی و فعال بودن در لینکدین بسیار مهم است.

نرم افزارهای Cubit و Estimation بسیار پرکاربرد هستند. اگر کسی به این نرم افزارها مسلط باشد می تواند به عنوان Estimator مشغول به کار شود. Estimation به معنی برآورد کردن هزینه پروژه های ساخت است. (در واقع قبل از شروع یک پروژه، برآورد کردن متریال مورد نیاز، هزینه ساخت و…)

حقوق یک Estimator برای کسی که سابقه کار ندارد و آماتور هست حدود 55000 دلار می باشد.

چگونگی تغییر زمینه شغلی در استرالیا

شما می توانید از طریق لینکدین کسانی را که با شما هم مسیر هستند و در زمینه تخصص شما مشغول به کار می باشند را پیدا کنید و با آنها ارتباط بگیرید و از فعالیت هایی که آنها در لینکدین انجام می دهند استفاده کنید و از تجربیاتشان بهره مند شوید. چون زمانی که شما لینکدین خوب و فعالی داشته باشید شرکت ها و کارفرما ها سراغ شما می آیند و از شما می خواهند که با آنها همکاری کنید و قرار مصاحبه با شما هماهنگ می کنند.

حمایت شرکت ها در بالابردن سطح مهارت ها و اهمیت خصوصیت های شخصیتی

زمانی که شما رزومه می فرستید برای شرکت ها و یا آنها شما رو به مصاحبه دعوت می کنند، در وهله اول شما اسکیل ها و مهارت های مد نظر آن شرکت را داشتید که با شما تماس گرفتند.

پس در واقع زمانی که برای مصاحبه می روید زیاد روی جزئیات مهارت ها و اسکیل ها تمرکز نمی کنند، چون معتقد هستند که اسکیل رو می شود کسب کرد و شرکت هم به پیشرفت شما کمک خواهد کرد ولی به طور مثال طرز برخورد شما، لباس پوشیدن شما، طرز صحبت کردن شما، اشتیاق شما در کار کردن، سطح زبان انگلیسی شما بسیار اهمیت ویژه ای دارد.

برای مهاجرت به استرالیا مهم ترین موضوع زبان هست شما می تونید فیلم انگلیسی نگاه کنیدف موزیک انگلیسی گوش کنید و حتی انگلیسی فکر کنید چون زبان خیلی زیاد اهمیت دارد و این که شما با قرار گرفتن در محیط زبان رو یاد می گیرید فکر درستی نیست. باید حتما زبان انگلیسی رو تقویت کنید و حتی بلند بلند با خودتان انگلیسی حرف بزنید.

شما برای پیدا کردن کار هر چقدر دایره دوستان و آشنایان را بیشتر و گسترده تر کنید می توانید بفهمید که طرز فکر آدم ها به چه صورت است تا زمانی که برای مصاحبه دعوت می شوید بدانید چه فاکتور هایی مدنظر کارفرما می باشد.

وقتی از لحاظ روانشناسی شما رو می سنجند شما میدانید چه جوابی بدهید که نظر کارفرما را جلب کنید. باید با فضای فرهنگی و کاری استرالیا آشنا باشید تا بتوانید ارتباط برقرار کنید.

از مزایای خدمات مدیکر میتوان به جلسات مشاوره روانشناسی، آزمایش خون، ویزیت پزشک، بستری شدن در بیمارستان، جراحی، به صورت رایگان اشاره کرد.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *