IELTS
IELTS

آزمون های زبان مورد تایید کانادا

کشور کانادا نیز همچون هر کشور مهاجرپذیر دیگری، دارای شرط نمرات زبان متنوع برای اخذ برخی از ویزا های خود می باشد. نکته جالب در مورد این کشور دارا بودن استان های انگلیسی زبان و استان های فرانسوی زبان است که موجب شده این کشور آزمون های مربوط به هر دو زبان را در لیست آزمون های مورد تأیید خود قرار دهد.

از جمله آزمون های زبان مورد تایید کانادا، آزمون CELPIP است که به زبان انگلیسی بوده و در واقع فرمت جدیدی بسیار شبیه به آزمون زبان IELTS می باشد که توسط دولت کانادا طراحی گرفته و فقط مورد تأیید سازمان مهاجرت این کشور است.

tcf
tef
CELPIP
IELTS
IELTS

IELTS

آزمون IELTS مورد تآیید کشور کانادا می باشد. این آزمون در دو نوع Academic  و General Training  برگزار می گردد. نوع Academic  آن به محک زدن قدرت استفاده از زبان انگلیسی در محیط های دانشگاهی و علمی می پردازد.

در مورد کشور کانادا آزمون IELTS  در نوع GENERAL Training برای اخذ ویزای نیروی متخصص معتبر بوده و نوع ACADEMIC آن کاربرد بیشتری در اخذ ویزاهای تحصیلی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون کلیک کنید:

CELPIP

آزمون زبان CELPIP را آیلتس کانادایی می نامند، این آزمون از نظر نوع برگزاری و بخش های خود بسیار شبیه به آیلتس بوده ولیکن توسط کشور کانادا طراحی و فقط برای مهاجرت به این کشور با ارزش است. این امتحان با هدف ارزیابی دقیق دانش زبان انگلیسی توسط اداره مهاجرت کانادا طراحی شده است.

CELPIP توانایی متقاضیان را در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی بصورت ساده و سبکی کانادایی مورد ارزیابی قرار میدهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون کلیک کنید:

آزمون tcf

TEF Canada

آزمون زبان TEF CANADA  یکی از ۳ نوع آزمون TEF  می باشد که به سنجش قدرت افراد غیر فرانسوی زبان در استفاده از زبان فرانسه می پردازد. از آنجاییکه کشور کانادا به طور رسمی دارای دو زبان اصلی انگلیسی و فرانسوی می باشد، شرکت در این آزمون می تواند جایگزین شرکت در یک آزمون انگلیسی و یا در کنار آن موجب بالا رفتن میزان امتیاز و شانس مهاجرت گردد.

این آزمون در اخذ ویزاهای اقامت دائم و یا دانشجویی کانادا می تواند نقش پر رنگی را ایفا کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون کلیک کنید:

پاسپورت کانادا

TCF Canada

آزمون زبان TCF CANADA  نوع دیگری از آزمون زبان فرانسه می باشد که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور فرانسه طراحی شده و به طور محدود برگزار می شود. این آزمون اخیرا مورد تأیید اداره مهاجرت کانادا قرار گرفته است و در حال حاضر برای تقاضای ورود به برنامه های استانی کبک مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این آزمون کلیک کنید:

نکاتی که در مورد آزمون های زبان باید مورد توجه قرار بگیرند:

1- آزمون انتخابی شما حتما می بایست در لیست آزمون های مورد تأیید کشور مقصد باشد.

2ـ برخی از آزمون های زبان خود دارای انواعی از قبیل General  و یا Academic  می باشند. برای اخذ ویزاهای مختلف این احتمال وجود دارد که کشور مقصد نوع خاصی را شرط کرده باشد.

3ـ اداره مهاجرت هر کشوری برای مدت زمان اعتبار آزمون های زبان، زمان خاصی را قبول می کنند. فارغ از این که چه آزمونی را انتخاب می کنید معیار منقضی شدن کارنامه فارغ از تاریخ انقضای چاپ شده بر روی کارنامه بوده و بر اساس تأیید کشور مقصد است.

4ـ برخی از این آزمون ها در مراکز مربوطه در ایران برگزار می گردند ولی برای حضور در برخی دیگر می بایست به کشور دیگری سفر داشته باشید.

5ـ بسته به میزان تسلط شما به برخی مباحث خاص زبان های خارجی و وجود نقاط قوت و ضعف، ممکن است در بین آزمون های مورد تآیید، امکان موفقیت شما و کسب نمره بالاتر در آزمون خاصی نسبت به باقی آزمون ها بیشتر باشد، از اینرو مشاوره با مدرسین با تجربه زبان پیش از انتخاب آزمون پیشنهاد می گردد.

مهاجرت به استرالیامهاجرت کاری استرالیاسرمایه گذاری استرالیا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *